prickenester

Direktlänk till inlägg 29 augusti 2014

Det gick inte att hitta inlägget.
Kontrollera URL:en och försök igen.
Av Pricken Ester - 24 juni 2015 14:42


jag har ingen koll vad är det för dag i dag? Jag tror det är torsdag! Men jag vet inte! Men nu sitter jag. O syrran och spelar lite! Ja måste gå ut till hönorna nu! Men jag så less på detta vädret! Ja vill ha sol o 20 grader varmt! Jaja men du måste...

:(

Av Pricken Ester - 23 juni 2015 14:31


FÖRLÅT! Jag har sådan ångst över Att jag inte har bloggat på jätte länge! Men du ska jag köras gång så länge jag kommer i håg! Men ja har ju gått på sommarlov och det är sååå skönt! Jag Gick ut min skola så nu börjar jag på en ny! Det ska bli kul! ...

Av Pricken Ester - 23 april 2015 21:25

Jag har börjar komma in i en sommar känsla! Jag lyssnar på sommar musik oså! Och På lördag ska vi ställa upp husvagnen på campingen. Vi har en säsongs plats! Alltså att man har den där från typ April till Septemer tror jag! Det ska bli super! Jag o m...

Av Pricken Ester - 15 april 2015 21:56

jag kämpar just nu att ha öppna ögon! O sen så ligger katten på magen! Han haltar idag! Han har säkert slotts med någon annan katt! Min katt heter Bengt o är en bondekatt fast han bor inte på gård! Han är också halvt vildkatt! Fast han är ändå väldig...

Av Pricken Ester - 13 april 2015 20:53


Hej! Nu ska jag sova lite för jag är trött! O skolan väntar ju imorgon! Jag ligger o kolla lite på Ullared! Det är så kul med Morgan o Ola Conny! Dom är ganska lama! Han har sagt att dom ska grilla 6 gånger alltså Morgan! Men nu ska jag sova! Godnatt...

Presentation


Hej, mitt namn är Ester och jag är en glad liten prick. Här på min blogg skriver jag om massa gott och blandat! :)

Fråga mig

19 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Augusti 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards