prickenester

Alla inlägg under januari 2015

Av Pricken Ester - 31 januari 2015 14:52

 

Jag har fyllt pr och det var jättekul jag fick massa roliga saker och sånt. Men nu sitter jag och lyssnar lite på musik. Jag har hört att det ska bli snöstorm i Sverige men det snöar ju inte det bara ligger snö på backen och det är kul för jag har åkt spark och innan idag var jag faktiskt och åkte skidor! Det gick as bra och var jätte kul. Men juste jag har börjat med vfm igen och det ska jag försöka hålla på med videos där nu så det blir lite roligt att följa mig. Jag ska ta med Filippa i en video sen. Glöm inte att jag har en frågestund här på bloggen. Och hörni Jag vill lova att jag ska göra ett inlägg varje dag jag ska verkligen försöka. men måste gå nu! Ha det toppen:)

Av Pricken Ester - 26 januari 2015 16:43

 

Idag har jag inte gjort så mycket mer än att vara iskolan det roligaste ämnet var idrott. Det var kul o så. Men i mon så fyller jag år. Jag längtar faktiskt lite. Jag vill inte sägà hur gammal jag blir men jag är mellan 10-15. Men jag skypar nu så jag måste varà lite snäll mot den jag skypar med nu så jag måste prata lite med den. Vi hörs. Hejdå! Vi hörs!:)

Av Pricken Ester - 25 januari 2015 15:14

 

Jag tänkte ha en frågestund!! Så bomba med frågor! Även om ni ställer frågor på kik eller var som helst skriv att det är till frågestunden! Kik: prickenester o säg att det är en som läser min blogg! Eller ska vi kalla er för mina prickar det gör vi! Om ni har nått bättre förslag så skriv det. Hare bra mina små prickar! :) glöm inte skriva frågor!:)

Av Pricken Ester - 25 januari 2015 09:22

Det är så här varje gång jag kommer på att nu ska jag blogga då tänker jag nej jag gör det senare! O i bland kommer jag inte på det! Det känns som en press! Fast jag tycker det är jättekul och det roligaste är det ni skriver till mig!:) o i förra inlägget råkade jag skrivs att ni inte skulle följa mig på vfm men det ska stå att ni jättegärna vill det så får nu ddet. Men jag tog bort alla videos. Vi får se om jag börjar igen! Men om det är någon har som inte känner mig o vill kika mig så får ni gärna skriva att du vill kika med mig i kommentarerna så kommerjag såklart svara! Måste gå och ääta lite! Vi hörs!:)

Saknar min syster jätte mycket också! Det är just nu jag börjar förstå vad som har hänt. Till er som inte vet så fick hon cancer o dog 2013! Islutet av Juni. :( men nu måste jag gå!

Av Pricken Ester - 18 januari 2015 13:43

 

  

Idag är det söndag. Vilket betyder att det är skola imon. orkar  inte gå upp  så tidigt. Jag har börjar med videofyme igen. Så gå inte o följ mig jag heter prickenester.  Måste gå! 

Av Pricken Ester - 14 januari 2015 15:21

Idag är det onsdag jag är jättetrött. Men det har iallafall mer än halva veckan. Och jag är glad över det. Och vi har snö här jag ver inte om ni har det. Men i skolan har vi gjort en lite backe så vi åker skärtlapp (stav) men det är jättekul. Man känner som man går i ettan igen!:)


Idag i skolan hade vi först halvklass vi har två klasser som sitter ihop typ! Som om två klasser sitter i hop! Så en klass idag då hade slöjd o dom andra hade svenska o matte. Sen var det rast så bytte vi. Sen när min grupp hade hatt slöjd så hade vi svenska en lite stund sen åt vi kebabgryta o ris. Sen hade vi svenska o so. Sedan fick vi sluta vid två så fick vi en rast innan bussen gick. Vu slutar 14:15.



men nu ska jag gå o baka muffins!:)?

En gammal bild sen vi var i skåne o åkte kanot:)

Av Pricken Ester - 8 januari 2015 21:45

Jag skriver bara en liten kort text.Jag ska sova. Men jag har skypat lite med filippa och det var kul. Men i mon eller i helgen ska jag skriva mer text. Det var en som ville det och det klart jag ska fixa det. God natt     

Av Pricken Ester - 6 januari 2015 10:11

Jag kom precis på att skolan börjar på torsdag. Och jag vill inte det! Eller jo men jag orkar inte. Jag kommer inte kunna gå och lägga mig så tidigt och vakna så tidigt. Men nu måste jag o kolla fall Åke har värt! :)

Presentation


Hej, mitt namn är Ester och jag är en glad liten prick. Här på min blogg skriver jag om massa gott och blandat! :)

Fråga mig

19 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Januari 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards