prickenester

Alla inlägg under mars 2015

Av Pricken Ester - 29 mars 2015 13:31

idag regnar det! Det jätte tråkigt jag vill ha lika fint som det var i går! Men vill ni ha några speciella inlägg jag ska göra?

Av Pricken Ester - 28 mars 2015 12:20

Tjena på er! Jag får ju nya läsare hela tiden typ så alla vet ju inte vad som hänt med min syster Elin! Jo hon fick cancer hudcancer i lugnorna och till slut åt cancern upp lungorna så hon kunde inte andas! Men bara så ni vet så svarar jag mer än gärna på frågor om detta! Var inte rädda över att fråga frågor! Och fall frågan kommer hur gammal hon blev så blev hon 21! Och hon fyllde 23 nu i mars så det var snart två år sen hon lämnade denna jorden!

MINA TANKAR OM DÖDEN
Mina tankar om döden är mer att det kommer aldrig aldrig ALDRIG mer hända något! Men det kanske är både bra. Och dåligt att tänka så! För det kanske händer något! Jag vet inte!

HUR DET KÄNNS ATT FÖRLORA NÅGON
Jag tycker att det är som att förlora en del av hjärtat jag har aldrig träffat en sådan person som Elin hon var helt underbar! Innan tänkte jag att någon hade dött okej jag bryr mig inte! Men nu undrar jag hur dom har det hur det gick till och massa frågor om hur deras vardag förändras! Oc jag har inte märkt att hon är borta jag har inte fatta det än! Men det kanske dyker upp snart!

HISTORIA OM EN KNÄPP SAK
Det var en gång när vi var i Skåne o hyrde en stuga så hittade inte pappa sina jeans han hade lagt i garderoben me dom var inte där så sen när vi hade varit o ätit gick han o kollade och då log dom överst i högen vikta! Det var nog Elin som spöka!


Hare bra vi hörs hejdå!

Av Pricken Ester - 28 mars 2015 08:30

hej! Nu sitter jag här säng kanten och fick tanke på bloggen varför glömmer jag? Jag gör ju så gott jag kan!

Hoppas allt är bra med er och att ni har lika soligt o fint väder som vi! Eller inte soligt men inte is kallt i allafall

Jag tycker att det är så himla skönt men våren när man börjar känna värmen det är en riktigt lycka. Haha men jag älskar det! Det är ad skönt väder!


Men nu måste jag gå lite! Ses senare ska hålla tummar o tår för att komma i håg att blogga!:)

Av Pricken Ester - 21 mars 2015 16:31

Har ni sätt parodin i från årets mello? Jag tycker Daniel gör det jätte bra!!!! Jag älskar dom! Mpste vara as svårt och fixa det!


Jag tycker det är jättekul att just du läser min blogg! Jag vet att man tänker typ att skit i det hon menar inte mig. Men jag menar dig! Jag är jätteglad att du gillar det jag gör! TACK 


Ni får inte glömma kommentera  Jag blir jätte glad om ni kommenterar! Måste gå! <3

Av Pricken Ester - 21 mars 2015 16:13

Lördag igen! Jag ska göra allt för att komma ihåg att blogga!!!!!!!!!!!!!!!!!! Snart ska jag spela in en video till videofy. En tag. Så kolla gärna där! Jag måste spela in nu o sen åka och köpa pizza!!!!!!!!! så gott. Men vi hörs ju sen!!!!1    

Av Pricken Ester - 13 mars 2015 22:14

natti! Nu god Natt! För jag hade tänkt att sova lite för ska upp imorgon o åka till mormor o morfar för morfar o Ebba min syrra har fyllt år så vi ska fira dom lite!


Men insta är prickenester så följ mig gärna där! Men nu ska jag sova! Får se fall jag hinner blogga imorgon!

Tips på blogg inlägg! Skriv dom gärna! Ja ska gå nu haha! Hejdå o godnatt på er :)

:)

Av Pricken Ester - 13 mars 2015 14:16

hej på er! Det var tag sen men jag glömmer lite grann! Så klantig men ni får nöja er ändå!
Kolla gärna in mig videofyme om ni vill! Prickenester
Jag Tycker det är super häligt med solen ute o vädret! Vår! Jag älskar våren! Fast det är synd att ja är pollen alegiker! Men jag kan ju vara ute å sånt ändå! Men jag ska nog fråga om några kompisar vi träffas o hitta på något roligt! ;) det är jätte härligt att göra lite saker i bland! Men nu måste jag gå ut o hjälpa min syster med våra höner o va ute med dom lite! Ses!:)

Av Pricken Ester - 8 mars 2015 10:00

heeeej! Jag är så klart ett Hasse fan så igår var det fram med telefonen o rösta! Jag tycker han var värld finalen han är en Go gubbe han! Jag lyssnar på den nu! Me jag ska Kasa mig ut o gå ut med hönorna lite nu i det fina vädret! Så vi hörs!?

Lite olika väder i allafall o de gillar vi inte för det älskar vi att våren är på väg!!!?

Presentation


Hej, mitt namn är Ester och jag är en glad liten prick. Här på min blogg skriver jag om massa gott och blandat! :)

Fråga mig

19 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Mars 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards