prickenester

Alla inlägg den 12 april 2015

Av Pricken Ester - 12 april 2015 09:44

Vi kör en liten vår tag!


1. Favorit vår nagellack? Hmm Jag gillar nog ganska ljusa färger på naglarna till våren.


2. Favorit färg på läppstift till våren? Jag gillar ju läppglans mer men rosa läppar på våren är fint :)


3. Favorit vår klänning? Jag änväder inte så mycket klänningar på våren!


4. Favorit vår blomma? Vet inte! kanske typ vitsippa haha


5. Hur är våren där du bor? Igår var det as varmt typ nästan 20 grader tror jag nog! men idag blåser det men solen finns!

Det var denna tag! Tack föratt ni läste!!!!!!! <3

                                                                      Denna blomma är också fin blåstjärna!

Dessa är också fina! 





Hoppas ni ser bilderna! hare bra! <3


Av Pricken Ester - 12 april 2015 09:35

FÖRLÅT jag har inte skrivit på länge men jag hos mormor o morfar o kusiner så där hann jag inte och hade typ inget internet! Och nu är jag sjuk:(
Men jag har tänkt att satsa på detta på riktigt! Detta först och sen videofilmer! Men det är inte alltid jag hinner och kommer ihåg! Haah! Men jaja! Och när jag är sjuk orkar jag inte skriva!



Men shit vad det blåser ute såg ja nu!
Haha! Men jag ska kolla på Ullared och sen ska jag nog va med Filippa lite om jag orkar! Skriv gärna förslag på inlägg! Hare toppen!:)

Presentation


Hej, mitt namn är Ester och jag är en glad liten prick. Här på min blogg skriver jag om massa gott och blandat! :)

Fråga mig

19 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards