prickenester

Alla inlägg den 1 mars 2015

Av Pricken Ester - 1 mars 2015 08:17

Inatt har jag sovit i husvagnen med Emmy alltså min syrra och en kompis. Vi vaknade vid 7 typ. Hahha jag menar det är ju tidigt för en söndag när man ändå inte ska göra något. 

Igår byggde vi en as rolig grej till hönerna. Jag kanske kan lägga ut en bild sen! Men du tänkte jag göra en tag :) för jag har ju kanske fått några nya följare! :)


TAG OM MIG

1. Smeknamn?

Jag har 3 smeknamn. Dom är Greta gris, Hjördis och som ludde säger priiiikenester.


2. Favorit ämne i skolan?

Mitt favorit ämne i skolan är idrott.


3. Favorit dricka?

Min favorit dricka är nog alovera mango.


4. Favoritlåt just nu? 

För din skull med Kalle Johansson


5. Vilka namn skulle du namnge dina barn?

Ludvig och Linus som killar då! hahah

Edit och Lisa som tjejer fast jag kommer nog ändra mig! haha


6. Tränar eller sportar du?

Jag är ute och springer ibland och spelar innebandy och på sommaren trönar jag faktiskt friidrott.


7. Vad änvänder du för telefon?

En iphone 4S.


Vi kör på dessa svaren för jag ska gå och äta nu! Ses sen :)


Presentation


Hej, mitt namn är Ester och jag är en glad liten prick. Här på min blogg skriver jag om massa gott och blandat! :)

Fråga mig

19 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Mars 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards