prickenester

Alla inlägg den 4 mars 2015

Av Pricken Ester - 4 mars 2015 20:34

hej jag glömde blogga igår :( men nu kan jag blogga från mobilen! Så då kan Jah köra dagens outfit på morgonen. Eller typ dagens Ester och sånt där! Men jag ska på disco i skolan på fredag o innan det ska jag med Freja hem!!
Haha det hände en rolig grej idag! Jag o 3 kompisar o Emmy skulle gå till en Bäck o hoppa över pinnar över bäcken det var ju vatten till knäna o en meter bred typ! Och då skulle jag sätta mig på en Pinne som låg över bäcken den var ganska rutten och jag drog mig längre ut den sätt ganska hög upp! Men jag drog mig ut och då när jag var i mitten av pinnen så sprack den så klart så jag trilla i och blev iskall!!!


Den var vi ute och sprang lite jag o Emmy o Freja!! Ni ser en blod under! Men nu måste jag gå!! Ses i morgon!:)

Presentation


Hej, mitt namn är Ester och jag är en glad liten prick. Här på min blogg skriver jag om massa gott och blandat! :)

Fråga mig

19 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Mars 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards